יום שלישי, 24 במאי 2011

נושאים לבחירה

להלן רשימת הנושאים שמהם ניתן לבחור ערכים לויקיפדיה שלנו:
  • מערכת העיכול
  • אוכלי בשר, צמחונים ואוכלי כל
  • פירוק המזון וספיגתו
  • פוטוסינתזה
  • שרשרת ומארג מזון
  • חומרים אורגניים ואי אורגניים
  • חלבונים
  • פחמימות
  • שומנים
  • ויטמינים
  • מינרלים
  • אנזימים
  • השמנה
  • אנורקסיה
עליכם לבחור נושא מן הרשימה ולהירשם בתגובות. לפני שאתם מגיבים וודאו כי הנושא שבחרתם טרם נתפס באמצעות עיון בתגובות. לאחר מכן עליכם להיכנס לאתר הוויקי, להירשם ולהכניס את הערך עד ליום א'. ביום א' אתם תתינו משוב לחבריכם על הערכים שלהם, וכן נעסוק ביצירת קישורים בין הערכים.

16 תגובות:

  1. אני עושה על פוטוסינתזה - זה נבו

    השבמחק
  2. מצויין, הכנס את הערך לוויקי עד ליום ראשון כדי שתוכל לקבל את מלוא הניקוד על המשימה

    השבמחק
  3. אני עושה על השמנה .. מאוד מזדהה עם הנושא D:
    זאת אריאל

    השבמחק
  4. תצטרכי להסביר לי למה את מתכוונת אריאל

    השבמחק
  5. רם תמיר , אני עושה על הנושא " מערכת העיכול " .
    בתודה ,נוי בן אהרון ..:0

    השבמחק
  6. אני עושה על חלבונים - עידו...

    השבמחק
  7. אני עושה על ויטמינים-רון עמרם..

    השבמחק
  8. אני על חומרים אורגניים ואי-אורגניים
    זה רון שטרית

    השבמחק
  9. בעצם לא.. אני עושה על פירוק המזון וספיגתו
    רון שטרית

    השבמחק
  10. אני לא מצליחה להעלות את זה לאתר מה עושים ?
    אריאל

    השבמחק
  11. אני עושה על אנורקסיה-גיא

    השבמחק
  12. אריאל, את צריכה להירשם לאתר הוויקי, הקישור בראש הדף מימין. אחרי שאת נרשמת תוכלי להעלות.

    השבמחק
  13. מאחר ולא יהיה שיעור מחר, תוכלו גם מחר להעלות את החומרים, ואני אתן לכם ציון על מה שהעליתם. אם אספיק אכניס גם ציון לעבודה בשיעור הבא שבו נעבוד על הפרוייקט. מי שעדין לא נרשם שימהר ויעשה זאת מחר בבוקר.

    השבמחק
  14. אין שיעור מחר?

    השבמחק
  15. רם אני לא מצליח להעלות
    אני יעלה את זה מחר אני ישאל חבר מהכיתה איך מעלים
    אתה מוריד ניקוד אם אני מעלה מחר ? כי רשמת פה בתגובות שזה בסדר להעלות גם ביום ראשון
    זה נבו.

    השבמחק
  16. אני בחרתי פוטוסיתזה - אדיר

    השבמחק